top of page
  • תמונת הסופר/תאביה

היי לכולם! ברוכים הבאים לבלוג שלי!


למי שעוד לא מכיר, שמי אביה, (רוצו לעקוב באינסטגרם veggisserie_official) ולאחר 4 שנים של צמחונות החלטתי. התחנה הבאה לעולם טוב יותר - טבעונות.

אממה, אני קונדיטורית. מהסוג שעובד במסעדות וקונדיטוריות בוטיק, ושלא יכול בלי לאכול מתוק, ומהסוג השווה. אני יכולה לאכול טבעוני בבית, אבל אני עדיין אעשה קונדיטוריה חלבית.. ולא היה בא לי.

לא סתם לא בא, זה פשוט הרגיש לא פייר. לא תקין. אני עדיין כביכול ״אצרוך״ מוצרי חלב. גם אם לא אוכל אותם, אני מנגישה אותם ללקוחות, ורוכשת לקונדיטוריה מוצרי חלב.

החלטתי שלא. אני לא יודעת איך אעשה את זה, אבל החלטתי לעזוב הכל, ולחקור.

אז רכשתי לי כל פעם קינוח, עוגה או עוגיות טבעוניות, כל מה שידי היתה משגת - טעמתי. ופשוט.... לא אהבתי.. זה לא היה זה. (לפני כמה שנים שעוד לא היו יותר מידי דברים טבעוניים בשוק, שלא נדבר על טעם..)

מצד אחד האידיאולוגיה חזקה. מצד שני, גם הטעם חזק 😂... והחלטתי שאני מפתחת הכל מ0.

לאחר כ3 שנים (!!!) של ניסוי וטעיה, החלטתי ״לצאת לעולם״ עם הדבר הזה שנקרא קונדיטוריה טבעונית. ולא סתם. הקונדיטוריה הטבעונית שלי. שתהיה מקצועית כמו פטיסרי שמכבד את עצמו, ופחות ״מתכון לעוגה ב5 דק״. מתכון שמכבד את המרכיבים ומבין את הכימיה ביניהם. את התחליף הנכון עם ההסבר למה דווקא זה, שלא יפול לא בנראות ובטח לא בטעם..( ערכתי ניסויים על חברי הלא טבעוניים שלא ידעו שהם אוכלים טבעוני ואהבו.. יש אישור יותר מזה?)

אני מביאה לכם כאן, באינסטגרם ובפייסבוק את העולם הטבעוני שלי. המתכונים שפיתחתי, תמונות, מקומות לאכול, כתבות דעה ובעיקר - אותי.

החלטתי לקרוא לבלוג/אתר בשם שחשבתי עליו היטב ולא סתם!

וג׳יסרי.

כמו שתורת הלחם והאפייה הצרפתי נקראת בולונז׳רי, ארוחות הבוקר ודומיהן- בראסרי, הקינוחים הצרפתיים- פטיסרי, אז תורת הפטיסרי הטבעוני; וג׳י (על משקל veggie1 ירק, plant based ) והסיומת הידועה, סרי.

מקווה שזה יקדם את כולכם צעד אחד לכיוון עולם טוב יותר, במיוחד לאלו שאינם טבעוניים. שתגלו שאפשר לאכול הכל וכה טעים - זה יהפוך את המסע שלכם לפשוט יותר.

מוזמנים לשאול אותי מה שתרצו באינסטגרם, שאלות על מתכונים, מרכיבים, תחליפים ואפילו שאלות עלי 🙃


ויאללה! למטבח!

לאביו,

אביה

2 צפיות0 תגובות
bottom of page